سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی هدیه بدیم؟

بسیاری از اشخاص برای خوشحالی دیگران هدیه دادن را انتخاب میکنند پیشنهاد خوبی که به شما عزیزان دارم ربات چوبی هست :


ساخت چارچوب به شما این امکان را می‌دهد که ربات‌های بزرگ‌تر اما سبک‌تر بسازید. چارچوب ساختار اسکلتی کلی ربات را فراهم می‌کند، و بالای کادر می‌توانید مواد سبک را برای پشتیبانی از اجزای ماشین خود قرار دهید. همچنین فریم‌ها به شما اجازه می‌دهند تا روبات‌ حرکتی ساده را به همان روش ساخت ساختمان‌های چند طبقه بسازید. شما می‌توانید چندین فریم را بر روی هم قرار دهید، که از ستون‌های بین آن‌ها استفاده میکنیم. ?

قاب‌های چوبی می‌توانند با استفاده از نوارهای چوب سخت ساخته شوند. اغلب فروشگاه های سرگرمی‌ها چوب غان و چوب ماهون دارند و هر دو انتخاب عالی هستند. شما میتوانید نوارهای چوبی آماده بخرید یا با اره رومیزی نوارهای چوبی را درست کنید از چوب پهن‌تر برای روبات‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. ?

انتخاب چوب برای قاب مهم است. ، از چوب نرم استفاده نکنید. مثل صنوبر، کاج آن‌ها به اندازه کافی قوی نیستند به جز برای کوچک‌ترین پایه تخته چندلا نیز انتخاب خوبی است. ?

این قالب‌ها با استفاده از یک شابلون برش و یک اره پشت دار ساخته می‌شوند . این سرمایه‌گذاری کوچک اما عاقلانه است. شابلون برش به شما کمک می‌کند برش‌های مستقیم و زاویه‌دار لازم برای ساخت قاب را ایجاد کنید. ?

اندازه‌گیری دقیق شابلون برش به شما کمک خواهد کرد تا برش‌های زاویه 45 درجه درست کنید، اما شما هنوز باید مراقب باشید که هر یک از چهار قطعه کادر دقیقا طول مناسب داشته باشد. در غیر این صورت، کادر یک مربع کامل – یا مستطیل کامل، هر موردی که باشد، نخواهد بود. ?

برای اطمینان از اندازه‌گیری و برش صحیح کادر خود این مراحل را دنبال کنید.

????

1. بعد بیرونی کادر را مشخص کنید. برای مثال، ما فرض می‌کنیم که شما در حال ساخت یک روبات 22 ساتی متر مربعی هستید.

 2. بیایید با قطعه چارچوب بالا شروع کنیم. با استفاده از شابلون برش یک برش 45 درجه در انتهای سمت چپ نوار چوب ایجاد کنید. من به آن به عنوان یک برش سمت چپ اشاره می‌کنم چون نوار چوب در سمت چپ فریم قرار دارد.

 3. با قرار دادن متر در گوشه بالایی برشی که ایجاد کرده اید 22 سانتیمتر را اندازه بگیرید با استفاده از مداد در سمت راست 22 علامت روی نوار علامت بزنید.

 4. دوباره با استفاده از شابلون برش ، یک برش 45 درجه راست ببرید، و بالای برش را با علامت مشخص کنید. در هنگام برش، دقت کنید که تیغه درست در سمت راست علامت قرار داشته باشد. این کار “نگه داشتن خط” نامیده می‌شود و تضمین می‌کند که طول قطعه دقیقا 22 سانتیمتر خواهد بود، حتی با در نظر گرفتن عرض تیغه اره (‏همانطور که از قسمت قبل به یاد خواهید آورد عرض تیغه kerf نامیده می‌شود)‏.

5. حالا برای قطعه چارچوب پایینی. نواری که از مرحله 4 باقی مانده بود را بردارید. اندازه‌گیری دقیقا 22 و علامت زدن

 6. قطعه را بردارید و در شابلون برش یک برش سمت چپ را ببرید و مطمئن شوید که مانند مرحله 4 برش را خارج خط انجام می دهید.

7. حالا، دو قاب که بریده‌اید را مقایسه کنید. اگر طول آن‌ها کمی متفاوت است، دقت کنید و قطعه بلندتر را با سمباده کوتاه کنید. زمانی سنباده زنی دقت می‌کند که بریدگی را گرد نکنید، در غیر این صورت گوشه‌های به خوبی روی هم قرار نمیگیرند.

 8. مراحل 2 تا 7 را تکرار کنید، این بار برای قطعات چپ و راست.

 

 

با خوش مارک همراه باشید

 

 

برای خواندن بلاگ ها ما به صفحات زیر مراجعه کنید:

کاربرد جعبه پذیرایی

لانه پرنده

کاسه چوبی ارزان